მოსწავლეები შეძლებენ;
- ისტორიულ-გეოგრაფიული ინფორმაციის მოძიებას თორღვას აბანოს ადგილმდებარეობისა და ცხელი წყაროების შესახებ ინტერნეტისა და ბეჭვდითი მასალის გამოყენებით.
- მოაწყობენ ექსპედიციას თორღვას აბანოზე დამატებითი ინფორმაციის მოსაძიებლად,დააკვირდებიან ეკოსისტემას, შეისწავლიან კლიმატს.
- მოახდენენ პრობლემის იდენტიფიცირებას,
- მოძიებულ ინფორმაციას დაახარისხებენ და შეაფასებენ
- შეიმუშავებენ რეკომენდაციას უნიკალური ბუნებრივი წყაროების შენარჩუნების, ხელმისაწვდომობისა და კეთილმოწყობის შესახებ.
- მოამზადებენ პრეზენტაციას,გაავრცელებენ ბუკლეტებს.
ქალბატონო ლია,ხომ არ იქნებოდა ყკეთესი, რომ ცხელი წყაროების შესახებ ინფორმაციის მოძიებისას თავიდანვე განგესაზღვრათ საძიებო არეალი- კახეთი,შემდგომ უფრო ლოგიკური იქნებოდა თორღვას აბანოს შესწავლა.
ReplyDeleteსწორი რეკომენდაციაა,მადლობა.
ReplyDelete